4 sposoby na zbudowanie wymarzonej sylwetki… radzi Żaklina Stańczyk


Żaklina jest trenerem personalnym i instruktorem fitness. Trenuje tajski boks. Często pytana jest o to jak zbudować wymarzoną sylwetkę… Oto Jej 4 sposoby!

Każda kobieta marzy o płaskim brzuchu, zgrabnych nogach, kształtnej pupie, smukłych ramionach i mogłabym tak wymieniać w nieskończoność… O tyle o ile nóg sobie nie wydłużasz i nie wytniesz żeber, na większość swojego ciała masz ogromny wpływ!

Zanim jednak doczekasz się niedzieli i stwierdzisz „zaczynam od poniedziałku” napraw sobie głowę 😊

Mam nadzieję, że nie odbierzecie powyższego stwierdzenia zbyt dosłownie, ale żeby to wszystko miało sens najpierw trzeba popracować nad myśleniem i postrzeganiem siebie!

Więc zacznijmy od początku:

1. Zaakceptuj siebie

Nie mam tutaj na myśli akceptowania 30 kilogramowej nadwagi, chodzi mi o rzeczy, na które nie masz wpływu. Jeżeli nasz 155cm to sorry, ale pod warunkiem, że nie jesteś nastolatką w wieku gimnazjalnym raczej już nie urośniesz. To samo tyczy się np. krótkich nóg, takie jest życie, nie ma ludzi idealnych, każdy ma jakieś wady i dopóki się z nimi nie pogodzisz, nigdy w życiu uda Ci się osiągnąć celu.

2. Znajdź w sobie rzeczy, które lubisz

Na pewno masz coś co Ci się zawsze w Tobie podobało, może masz piękne duże oczy, może ładne proporcje sylwetki, może uśmiech? Skupiaj się na tym co w sobie lubisz!

3. Pomyśl dlaczego chcesz zacząć walczyć o wymarzoną sylwetkę?

Chcesz mieć mega formę na wakacje? Chcesz podobać się facetowi, którym jesteś zainteresowana? Chcesz zmieścić się w szorty sprzed 4 lat? Żaden z powyższych powodów nie jest wystarczający żebyś wytrwała… żeby zacząć jak najbardziej, ale na pewno nie wytrwać. Wiesz co powinno być Twoją motywacją?

Chce być zdrową, silną, pewną siebie kobietą! Całą resztę uzyskasz w gratisie 🙂

4. Pogódź się z jedzeniem

Nigdy nie było i nie będzie Twoim wrogiem. Zaczynając całą przygodę z wrogim nastawieniem do jedzenia praktycznie od razu stawiasz się na przegranej pozycji. Głodzenie się tylko spotęguje Twoją frustrację, zrujnuje metabolizm i zanim się obejrzysz rzucisz się na chipsy, czekoladę i wszystko co tylko wpadnie Ci w ręce. Zdrowa, zbilansowana dieta nigdy nie jest równoznaczna z uczuciem głodu!

Brzmi znajomo?

Jak już poukładasz sobie powyższe punkty w głowie – będziesz gotowa!😊

Żaklina Stańczyk


Polecamy profile Żakliny Stańczyk!


Redakcja NFZ

Czekamy na Twój komentarz do naszego artykułu


Reklama



O nas

Nauka Fitness Zdrowie to portal dla aktywnych fizycznie. Łączymy rzetelne informacje z dobrą motywacją!

Nauka Fitness Zdrowie jest wyłącznie portalem informacyjno-rozrywkowym. Nie prowadzimy porad medycznych, a wszelkie informacje zamieszczone na stronie nie zastępują indywidualnej konsultacji z lekarzem. Stosowanie się do treści zawartych na portalu powinno za każdym razem odbyć się pod nadzorem lekarza-specjalisty lub profesjonalnego trenera. Redakcja i wydawca portalu nie ponoszą odpowiedzialności za stosowanie porad zamieszczanych na stronie.


KONTAKT