Ćwiczenia na poprawę zgarbionej postawy! Prosty zestaw!


Prawidłowa postawa to zdrowy i dobrze wyglądający nawyk. Ale brak dbałości w czasach młodzieńczych lub praca siedząca mogą doprowadzić do garbienia się. Zobaczcie tak to naprawić. Co wpływa na poprawę zgarbionej postawy?


Na poprawę zgarbionej postawy dobre są klasyczne ćwiczenia!

Zwykłe pompki czy ćwiczenia na drążku dają najlepsze rezultaty. Klasyczna deska też bardzo pomaga. Ale w sieci znaleźliśmy równie dobry zestaw na urozmaicenie wysiłku w drodze do prawidłowej postawy ciała. To też bardzo proste manewry. Udanych ćwiczeń!

Tłumaczenie filmiku, który zamieszczamy poniżej:

Oto kilka ćwiczeń na naprawę nieprawidłowej postawy ciała. Jeremy Ethier pomoże nam poprawić zgarbiona posturę lub skrzywienie górnej części kręgosłupa. Dwoma głównymi powodami takich problemów są słabość tych mięśni, które powinny ciągnąć plecy do pozycji wyprostowanej i naprężanie tych, które ciągną ciało do przodu.

Suwaki na ścianie

Ustaw się prosto przy ścianie. Imituj ruchy nacisku na ramiona. Nie wyginaj pleców. Przesunięcie stóp dalej od ściany pozwoli łatwiej wykonać ćwiczenie.

Skłony w literę Y

Najlepiej wykonywać je na przechylonej ławce. Ruszaj rękami w kierunku głowy. Nie wyginaj pleców.

Przemieszczanie ramion

Stań prosto i użyj długiego kija. Trzymaj ręce prosto, kiedy przemieszczasz kij w stronę pleców. Z biegiem czasu możesz zawęzić uchwyt.

Zacznij dbać o swoją postawę. Zła postawa rozwija się przez długi czas, więc także potrzeba czasu, by ją naprawić. 

How to fix bad back posture

Check yourself before you wreck your health

Opublikowany przez Level Fitness na 8 listopada 2017


Redakcja Nauka i Fitness

Czekamy na Twój komentarz do naszego artykułu




O nas

Nauka&Fitness to portal dla aktywnych fizycznie.

Powstaliśmy 27 października 2017 roku.

Łączymy rzetelne informacje z dobrą motywacją!

Jesteśmy gotowi na współpracę. Napisz do nas!


KONTAKT